Balkan Finance Investment Group, BALFIN Group, është një nga grupet investuese më të rëndësishme dhe më të suksesshme në rajonin e Ballkanit Perëndimor. Gjeografikisht, Grupi BALFIN është i pranishëm në Austri, Shqipëri, Kosovë, Bosnjë dhe Hercegovinë, Maqedoninë Veriore, Malin e Zi dhe Holandë, me afërsisht 6’000 punonjës në total. Aktivitetet e Grupit BALFIN përfshijnë zhvillimin dhe menaxhimin e pasurive të patundshme, shitjet me pakicë, industrinë minerare, sistemin bankar, turizmin, energjinë,
logjistikën etj. Grupi BALFIN po rritet në mënyrë të qëndrueshme dhe kontribuon në përmirësimin e jetesës së komuniteteve përmes zhvillimit ekonomik, prezantimit të ideve të reja, punësimit dhe investimeve sociale.
Kompania Green Coast pjesë e Grupit Balfin është e fokusuar në projektimin, ndërtimin, vënien në shfrytëzim, administrimin, mirëmbajtjen, operimin e Resorteve Turistike, zhvillimin e Objekteve dhe Fshatrave Turistike dhe njësive të hotelerisë.
Pozicioni: Financier
Departamenti: Financë
Vendndodhja: Tiranë
Përmbledhja e Pozicionit: Financieri monitoron nga pikëpamja financiare projektin dhe raportet përkatëse. Kontrollon evidencën e faturave të blerjes dhe shitjes në përputhje me legjislacionin fiskal në fuqi. Ndjek dhe mban marrëdhëniet me bankat (për kreditë, pagesat, si dhe plotësimin e grupeve të dokumenteve shoqëruese sipas proçedurave). Ndjekja e raportit të kontratave dhe pagesave nga klientët. Detyrat dhe Përgjegjësitë Kryesore:
• Kontrollon regjistrimin e faturave të blerjes dhe shitjes në përputhje me legjislacionin fiskal në fuqi;
• Përgjegjës për deklarimin mujor të librave të blerjeve dhe shitjeve, deklaratat e TVSH-së dhe të tatimit në burim;
• Rishikon në mënyrë periodike llogaritë e arkëtueshme dhe të pagueshme;
• Ndjek raportin e kontratave dhe arkëtimeve nga klientët;
• Krijon, koordinon dhe monitoron raportet e gjeneruara nga departamenti i financës në përputhje me kërkesat e menaxhimit të kompanisë;
• Analizon dhe monitoron zbatimin e proçedurave të departamentit të financës si dhe sugjeron ndryshime për procedurat ekzistuese në fuqi;
• Ndihmon në përgatitjen e Cash Flow të kompanisë në mënyrë periodike;
• Përgatit pagesat me bankat, plotëson dosjen bankare si dhe regjistron transaksionet bankare;
• Kontrollon në mënyrë të detajuar shpenzimet mujore dhe të ardhurat e realizuara;
• Ndihmon në përgatitjen e pasqyrave financiare statutore;
• Bashkëpunon me auditorët e brendshëm dhe të jashtëm të kompanisë gjatë proceseve të auditimit;
• Çdo detyrë tjetër që mund ti caktohet.
Edukimi: Të zotërojë diplomë nivel Master në Financë
Kualifikime të tjera:
• Të ketë eksperincë pune nga 3-5 vjet në fushën financiare;
• Të jetë në gjendje të punojë pa/ose me pak mbikëqyrje;
• Të ketë aftësi të mira komunikuese;
• Të punojë në grup per te arritur objektivat;
• Të ketë aftësi për ndjekjen dhe zgjidhjen e problemeve;
• Njohuri të mira të softuerit të kontabilitetit dhe Financave 5;
• Njohuri të mira të gjuhës angleze;
• Përvoja të mëparshme pune në kompani ndërtimi/investimi janë të favorshme.
Mënyra e aplikimit: Të gjithë të interesuarit mund të aplikojnë duke dërguar CV-në e tyre dhe letrën e
motivimit në adresën hr@greencoast.al me subjekt GC_FO0622.
Afati i dorëzimit: 21/06/2022
*Të gjitha aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet të plotë sipas ligjit Nr. 9887 vendosur nga Kuvendi i
Shqipërisë për “Mbrojtjen e të Dhënave Personale”